حاشيه ديدار سپاهان-ملوان
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
سپاهان و ملوان در چارچوب هفته چهاردهم ليگ برتر به مصاف يکديگر رفتند. اين مسابقه در نهايت با پيروزي 2 بر يک ملوان به پايان رسيد. به نقل از فارس، قبل از شروع مسابقه بلندگوي ورزشگاه 60 سالگي سپاهان و سالروز حضور اين تيم در جام باشگاه‌هاي جهان را تبريک گفت. *هر دو گل ملوان روي دو ضربه پنالتي به ثمر رسيد که به دليل مشکوک بودن صحنه پنالتي اول، هواداران در اعتراض به هر اتفاقي که مي‌افتاد، شعار پنالتي پنالتي را سر مي‌دادند. *در پايان مسابقه تعداد کمي از هواداران سپاهان عليه زلاتکو کرانچار شعار سر دادند و خواستار کنار رفتن او شدند. *در اواخر مسابقه هادي عقيلي به خط حمله رفت. *در جريان مسابقه جدال لفظي کوچکي بين رحمان احمدي و هادي عقيلي صورت گرفت. *حسين پاپي وقتي در حال تعويض شدن بود يکي از هواداران حرفي به او زد که اين بازيکن جواب آن هوادار را داد. همين مسئله باعث شد تعدادي از هواداران سپاهان با يکديگر دچار جدال لفظي شوند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)